Іноді спонтанно прийняте рішення здатне змінити не тільки ваше життя, але й життя своїх нащадків. А заодно і зробити революцію в світі моди.
Так сталося з засновником модного дому Louis Vuitton, який в 16 років вирішив відправитися в Париж в пошуках кращого життя. У майстерні мсьє Марешаля він навчився не тільки створювати чудові валізи для подорожей, але і розібрався в тому, чого хочуть клієнти. А клієнтами майстри були досить заможні французи, які цінували люксовий якість, ексклюзивний підхід, вміння запропонувати красиве і практичне рішення.
Чим же цей модний будинок підкорив вимогливу паризьку публіку?
1. Замок, який неможливо зламати
Це була справжня революція, яку високо оцінили любителі подорожувати. Спеціальний код на замку - геніальне рішення, що перетворило звичайні валізи в справжні скрині зі скарбами. Сучасні аксесуари Louis Vuitton теж забезпечені спеціальним замком. Тому ніхто не зможе дістатися до вміст вашої сумочки.
Ще одна революційна знахідка Луї Віттона. Замість шкіри, яку використовували інші чемоданні майстра, він запропонував клієнтам інший варіант - канву. Це прогумована тканина з бавовни. Її обробляють спеціальним чином, щоб досягти максимальної зносостійкості. Обрамлення по краях, ручки, різні кріплення, часто і підкладка сумок Louis Vuitton виконуються з шкіри.
Спочатку канва була сірого кольору. Вона мала ряд переваг, які зробили її більш практичним рішенням, ніж шкіра. Канва легше, більш міцна, непроникний для води і запахів. Тобто багаж був у повній безпеці. Навіть під час самого довгого подорожі розкішні сукні паризьких модниць залишалися сухими і свіжими.
3. Прямокутна форма валізи
До появи Луї Віттона валізи були куполоподібної форми. Їх незручно було возити з собою. А потреби мандрівників змінювалися: їм хотілося більшого комфорту і компактності багажу. Геніальне рішення, запропоноване Луї Виттоном, стало доленосним в модній індустрії. Він зробив валізи прямокутними.
Тепер їх можна було просто покласти один на одного і заощадити місце в екіпажі. При цьому одяг всередині залишалася незайманою. Цікавий факт, що навіть сучасні сумки для подорожей від бренду Луї Віттона також, як і 150 років тому, виготовляються вручну за тими ж технологіями.
Люди, у яких є гроші, не хочуть мати речі, як у всіх. Для них важливо, щоб кожна деталь відображала високий статус і добробут. Це проста істина, яку зрозумів Луї Віттон. Він став продавати розкіш, зробивши її по кишені лише обраним.
Щоб позиціонувати свій продукт як елітний бренд, Луї Віттон запропонував новий дизайн канви. Тепер вона стала бежево-коричневою, в клітку. В таке оформлення паризька публіка просто закохалася і була готова платити будь-які гроші, лише б роздобути розкішний валізу від Луї Віттон. Мета досягнута - народився luxury бренд.
5. Монограма
Чим популярніший бренд, тим більше стає охочих на цьому заробити. Стали з'являтися перші підробки знаменитих валіз. Щоб захистити продукцію модного будинку, Джордж - спадкоємець Луї Віттона, створив логотип бренду. Знамениту монограму LV, яка стала символом розкоші та певного способу життя. Вона залишається їм в наші дні. Не залежно від того, чи стежите ви за модою або просто цінуєте якісні речі, сумочка від Луї Віттон - заповітна мрія кожної жінки.
З моменту появи монограми, вона прикрашає кожну сумочку бренду. З часом з'явилися її варіації, які використовуються і тепер. Квітки з ромбами і фамільними ініціалами стали відмітними знаками бренду, які вже більше 100 років впізнанні у всьому світі. Цікаво, що в цих малюнках Джордж Віттон прагнув об'єднати символіку консервативної Європи і екзотичного, манливого Сходу. За більш ніж вікову історію монограма неодноразово змінювалася: ставала маленькою, різнобарвною.
З часом модниці стали частіше виходити в світ, тому вони захотіли носити з собою все найнеобхідніше. Так на початку 1930-х бренд запропонував їм повсякденну сумочку. І народилася Speedy 30, яка стала зручною і місткою зменшеною копією дорожнього саквояжа Keepall. Цифра 30 тут не спроста. Це ширина сумочки в сантиметрах.
Новий продукт - новий сплеск захоплення від прихильниць бренду. Витончений, місткий, елегантний аксесуар став головним улюбленцем стильних леді. З часом з'явилися такі ж сумочки, але інших розмірів. Персонально для мініатюрної Одрі Хепберн компанія створила сумочку Speedy 25, ширина якої була на 5 см менше, ніж у початкового варіанта. До цих пір ця модель входить в колекції бренду.
В інтернет-магазині VKstore представлено 200 моделей сумок Louis Vuitton. Все це репліки якості оригінал. Це означає, що кожна з них до найдрібніших деталей повторює цей брендовий аксесуар, але при цьому коштує набагато дешевше.
Найбільше модниці люблять ось такі сумочки:
Загляните к нам, чтобы выбрать вашу идеальную сумочку.
Напоследок Современная продукция Луи Виттон - это не только чемоданы. Это целый арсенал роскошных вещей среди которых сумки, обувь, одежда, украшения, обладать которыми мечтают все, кто хоть немного смыслит в моде. Эти вещи стали настоящим эталоном безупречного вкуса.
З моменту заснування і по сьогоднішній день компанія Louis Vuitton жодного разу не провела розпродаж. Так буде і надалі. Кредо компанії: якщо сумка погана і не продається, від неї простіше позбутися, ніж псувати репутацію, знижуючи ціну. Виходить, головні пріоритети модного дому: якість, дизайн і любов покупців.