Історія створення пуховиків
У наші дні куртка перестала бути просто засобом, який захищає нас від холоду. Тепер це невіддільна частина гардероба кожної людини.
Зараз чоловічі та жіночі куртки роблять найвідоміші Модні Будинки. Як-от Balenciaga, DKNY, Raf Simons, Moncler, Prada, Zegna, Gucci, Louis Vuitton і багато інших.
Верхній одяг з'явився в той момент, коли вперше використовувалася шкура тварини для захисту від холоду. Проте, пуховики унікальні тим, що вони стали справжнім проривом у створенні одягу, який чудово зберігала тепло, особливо в снігову погоду.
Чоловіча куртка — це поєднання крою та матеріалу, які створюють високотехнологічний і функціональний предмет.
Едді Бауер і перший пуховик
Щодо чоловічих курток, то пуховик порівняно молодий підвид. Його винайшов у 1930-х роках ніхто інший, як Едді Бауер. Фактично, курточка народилася з рук Бауера, який ледь не зіткнувся зі смертю, перебуваючи в полоні стихії.
Історія свідчить, що Бауер і його друг повертаються з риболовлі в штаті Linux. Коли вони перетинали місцевість наприкінці дня, температура почала падати. Бауер відчув сонливість, відставаючи від свого товариша — надійну ознака переохолодження.
Збитий із користю, він потягнувся назад, щоб перенести вагу риби, і зрозумів, що через мокрий вантаж, який він несе, його курточка теж намокла. Його вовняний верхній одяг, який зазвичай чудово працює в таку погоду, не тільки промокла, але й повністю замерзла через холод. Фактично, він був загорнутий у крижаний покрив.
На щастя, Бауер зміг привернути увагу свого друга, і вони швидко доставили його в безпечне місце. Однак, будь він один, йому, можливо, не пощастило б.
Після цього досвіду Бауер вирішив створити чоловічу куртку, яка запобіжить подібному інциденту в майбутньому. Він почав розроблення технології першого пуховика для чоловіка.
Процес проєктування
Було кілька ключових елементів, які були важливі для процесу проєктування Бауера. Перша — вага, а друга — переносимість вологи. Йому потрібно було створити модель, яка була б теплою, але не важкою, і не вбирає воду, яка могла б замерзнути або обважнити власника. Це здавалося складним завданням, але, як він виявив, для цього вимагав тільки правильний матеріал.
Бауер нагадати, що в минулому російські військові намагалися використовувати пухове пір'я у своєму верхньому одязі. Теплі, легкі пір'я, що вбирають вологу, опинилися саме тим, що він шукав.
Хоча пух надав тепло, яке шукав Бауер, була одна невдача. Пір'я й далі опускатися донизу куртки, роблячи їх практично марними. Щоб рівномірно розподілити пух і утримувати його на місці в одязі, Бауер спробував стьобати куртку.
Це створювало багатошарові кишені, у яких пір'я зберігалося там, де воно мало бути. Після того як ізоляція була рівномірно розподілена всередині куртки, Бауер додав останній штрих — ребристі манжети та коміри, які повністю герметизовані під час нагрівання. Куртка Бауера, яку він назвав Skyliner, була запатентована 1939 року.
Військове використання
У 40-х роках Бауер пристосував свою куртку для використання з воєнною метою. Він створив літню модель для хлопців ВВС США під назвою B-9. Куртка та відповідні штани, які були створені для поєднання з нею, могли зігріти людину до трьох годин за температури до -70 по Фаренгейту. Мало того, що в разі приземлення на воду курточка дасть авіаторам змогу ширяти в спорядженні вагою 25 фунтів упродовж 24 годин.
Як і в разі з будь-яким іншим воєнним одягом, яка увійшла до масової моди, військовослужбовців, які так сподобалися свої куртки, що вони носили їх навіть у цивільному житті. Після повернення додому багато колишніх військовослужбовців ВВС написали листи до компанії Едді Бауера, прохаючи більше пухового одягу, щоб його можна було купити у звичайному доступі. Потім почалася продажем цих моделей.
Пік моди
У той час як Бауер створив оригінал, інші дизайнери пішли його наприклад, створивши свої власні версії пуховиків — як у модних, так і з функціональною метою. У 30-х роках Чарльз Джеймс створив версію пуховика, яка була справжнім гламуром. Щільний, але елегантний вечірній піджак створював сильний силует, який згодом став культовим.
У 1970-х роках Норма Камалі створила «пальто зі спальних мішків», яке спочатку було зроблено з справжніх спальних мішків.
У Мілані 80-х брендові пуховики Moncler були на піку моди, зазвичай короткі з розстебнутими зверху ґудзиками.
Потім пуховики стали популярним вибором верхнього одягу в 90-х роках. Хоча вони вийшли з моди на початку 2000-х, схоже, що, як і багато тенденції 90-х, сьогодні вони повернулися.
В Україні не так просто знайти великий асортимент брендових курток. В інтернеті трохи дійсно якісних варіантів. У нашому інтернет-магазині представлені великі каталоги вибору.
Наш інтернет-магазин пропонує замовити брендовий одяг для чоловіків онлайн. Ми пропонуємо бездоганну якість. Матеріали та склади абсолютно повторюють оригінальну модель, водночас ціна залишається бюджетною. У нас у продажу багато варіантів моделей: від вітрів і шкірянок, до пуховиків.
Також у нас є Шоу-Рум у Києві, де ви зможете приміряти річ на себе. У разі якщо ви не з столиці, це не проблема. У нас багато постійних клієнтів у Дніпрі (в Дніпропетровську), у Запоріжжі, в Одесі, у Харкові та інших містах.
Звичайно, у нас діє доставка. Не тільки Україна входить у зону доступу (не тільки містами України (Кієв, Одеса, Дніпр (Днепропетровськ), Харків, Запоріжжя)), а також і всі країни.