Як жіночі джинси так щільно увійшли до щоденної моди
Якщо ви подивіться фотографії у вуличному стилі з усього світу, ви побачите одну річ: джинси всюди. Хоча джинси стали дефактом уніформою для модних редакторів, моделей та всіх інших на вулиці, вони почали як скромні предмети чоловічого робочого одягу, які цінувалися більше за їхню довговічність, а не на будь-які «стильні» чинники. З моменту, коли джинси вперше були представлені у 1873 році, донині в джинсовій індустрії відбулося величезні зміни, що відбивають культурні зміщення, включно з тривалою боротьби за гендерну рівновагу. Бренди зрозуміли потребу жінок у практичних і міцних штанах. Коли так багато жіночої моди вважається дрібним, непрактичним і постійно мінливим, цікаво враховувати, що один із найпоширеніших предметів жіночого одягу насправді був зроблений виключно для чоловіків.
У цій статті ми досліджуємо, коли і як джинси стали частиною жіночого гардероба і чому вони, як і раніше, залишаються одним з основних елементів сучасної моди.
Зародження сучасного вигляду джинс
До того, як його ім'я стало синонімом джинсів, Леві Страус був власником гуртової компанії з продажу галантерейних товарів у Сан-Франциско, яка продавала матеріали шахтерам під час золотої лихоманки. Після патентування процесу клепки штанів 1873 року Леві Стррос став творцем, мабуть, найбільш знакового предмета одягу в історії Заходу. Попри поширену думку, Levi Strauss&Co не винайшли те, що ми називаємо «джинсами»: подібних джинсових штанів виробляли багато і раніше. Однак, додавши заклепки в зоні, які зазвичай зазнають найбільшого навантаження, як-от кишені, Levi's знайшов спосіб зшити штани, які витримали випробування часом. Ці «поясні комбінезони», як їх офіційно називали до 1950-х років, мали одну задню кишеню, кишеню для годинника, пояс із пряжкою для регулювання талії,
Коли Леві Стррос вперше представив свої фірмові штани, він, безумовно, не мав на увазі жодних жіночих штанів. У 1870-1880-х роках жіноча мода була зосереджена на громіздких силуетах суєти. Проте це не завадило багатьом непокірним жінкам використовувати чоловічі Levi's для їзди на конях, роботи на фермах або інших фізичних заняттях довго до того, як журнали мод або співвородне західне товариство визнали їх відповідними.
Під час Першої світової війни багато жінок вперше працювали фізично, щоб виконати обов'язки чоловіків, відправлених битися. Від фабрик до ферм жінки, які виконують ці трудомісткі завдання, виявили, що жіночий одяг зовсім не підходить для комфортної роботи. А ось від сегмента чоловічого одягу дівчата були в захваті. Тепер джинси стали для жінок невіддільною частиною їхнього гардероба під час війни.
Затем почалася продажі жіночих моделей штанів.
Перші брендові жіночі джинси
Популярність Dude Ranches надихнула Levi's на випуск у 1934 році першої лінії джинсів для жінок. Відомі як Lady Levi's, джинси змінили чоловічий крій, щоб краще відповідати жіночій формі. Що найважливіше, як вказує Панек, Levi's представила їх у «то час, коли жіночі штани були ще чималою міроюендованими», що зробило це порівняно сміливим кроком у швейній промисловості. Однак, крім того, що вони носили Lady Levi's на психотерапевт Dude, у походах або на задньому дворі, більшість жінок надалі носити спідниці в повсякденному житті. З огляду на каталоги та рекламні оголошення того часу, здається, що Levi's знала, що джинси скоро вийдуть за межі категорії «робочий одяг» і стануть модним елементом гардероба кожної жінки.
Всеамериканська мода
Під час Другої світової війни американські жінки знову були покликані допомагати на фабриках та інших трудомістких роботах, тоді як чоловіки боролися за кордоном. Жінки в джинсовому одязі стали символом воєнних дій, прикладом якого є образ Розі Клепальниця. Після війни джинсовий одяг став популярнішим в американському суспільстві та став асоціюватися з дозвіллям, а не насамперед як робочий одяг. Джинси стали символом невимушеного та успішного бачення американського способу життя, що дало компанії нові можливості для розширення свого поширення в усій країні.
1960-і й 1970-ті роки характеризуються низкою соціальних рухів, включно з сексуальною революцію та боротьби за рівні права. Джинси стали уніформою для студентів коледжів, хіпі та всіх, хто вважав себе частиною «контркультури».
Як і в попередні десятиліття, сьогодні жінки з гордістю носять джинси, беручи участь у безперервній боротьбі за гендерну бездоганність у всьому світі. У міру того, як змінюється мода та розвивається товариство, жінкам, як і раніше, подобається практичний характер джинсів і, на щастя, тепер їм не потрібно краювати їх із чоловічої секції.
Наш інтернет-магазин надає великий асортимент вибору брендових джинсів, як у наявності, так і на замовлення. Наші репліки шиються оригінальними лекалами, використовуючи ідентичні матеріали. Ціна на таку річ, звичайно, буде набагато нижчою, ніж справжня модель. У нашому інтернет-магазині можна купити вподобану річ онлайн. Однак, багато хто остерігається замовити щось в інтернеті, тому ви можете ознайомитися з якістю особисто, у нашому Шоу-Румі в Києві. Звичайно, у нас діє доставка. До зони доставки входить не тільки Україна (Кієв, Харків, Дніпр (Днепропетровськ), Одеса, Запоріжжя), а також весь світ.
Ми працюємо так, щоб наші клієнти повертаються до нас. Тому в нас так багато постійних клієнтів як в Україні (у Дніпрі (Днепропетруванні), у Харкові, в Одесі, у Запоріжжі, у Києві та інших містах), так і в інших країнах.